Artikeln publicerades 7 december 2022

Nästan 9 av 10 hyresgäster nöjda med Härnösandshus som hyresvärd

Tack för att ni hjälper oss bli bättre!

Kundundersökningar är viktiga för oss för att få veta om vi jobbar rätt och vilka områden vi behöver förbättra.

Enligt resultatet från årets undersökning upplever våra hyresgäster att vi levererar en god service och tillhandahåller ett bra boende.

Vårt serviceindex uppgår till 81,3% vilket innebär att 8 av 10 hyresgäster tycker att vi ger en ganska bra eller mycket bra service.

Produktindex som betygsätter lägenheten, utemiljön och allmänna utrymmen, uppgår till 79,4 %.

Totalt sett är nästan 9 av 10 hyresgäster nöjda med Härnösandshus som hyresvärd.

Att erbjuda bra lägenheter och tillhandahålla god service till våra hyresgäster är två av våra viktigaste uppgifter.
Naturligtvis finns det områden där vi vill och kan förbättra oss.

Till alla hyresgäster som svarat på kundundersökningen som vi genomfört under hösten:
stort tack för att ni hjälper oss bli bättre!